header-photo

ABANS D'UN BON ÀPAT



És estrany estar ara mateix assegut a la taula del menjador i saber que en poques hores estarem a un altre continent on tot és diferent. Els que han tingut la sort de tastar l'Àfrica ja ho saben.
És xocant que en poc espai de temps el teu entorn canviï tant, un entorn que té alguna cosa que enganxa molt. No sé si és la cultura, la manera de fer, el paisatge, la gent, les mirades penetrants...no sé, en tot cas ja hi estic molt aprop.
És difícil expressar les ganes que tinc de retrobar-me amb l'Àfrica, ja que és un continent que em fa molt de respecte, en el sentit de l'admiració que tinc cap a ella. És l'origen de tot plegat, és l'essència, és la mare.
Tinc ganes de retrobar-me amb les meves amigues com la pau interior, la tranquil·litat, l'harmonia, la serenitat, la humilitat...i gaudir-ne.
En fi, és com estar davant d'un plat molt suculent i bo i que saps que és dels teus preferits. Així que demà començaré a menjar, i durant els pròxims 22 dies no faré res més. Al tornar tocarà fer-ne la digestió i pair-ho bé per no tenir mal de panxa i tornar-ne a menjar un altre dia.


somriuress (Jordi)

1 comentaris:

anacasademunt@gmail.com ha dit...

Que tingueu un bon viatge, ja m'avisareu a l'arribada, ja em donareu senyals de vida, penseu en el telèfon amb el prefeix corresponent.

Mama Anna i Marta
(no em digueu que no és irònica la cosa, resulta que jo, la Marta ,estic teclajant el que m'està dictant la meva, nostra mare...)

Publica un comentari a l'entrada