header-photo

Segon diumenge de colonie i sense festa

Hooooooooooles tu ebribodiiiiiiii!!! I moltes gracies pels comentaris, es divertit i agrait anar sabent de vosaltres.

Com podeu veure els diumenges em toca escriure a mi... :-) La veritat es que aprofito que uns dormen, els catalans, i els altres son a missa. Avui tots hem decidit no anar a missa pq ahir en vem tenir una de 4 hores i mitja oleeeeeeeeee!!!! Ei no va ser el toston que us penseu... bueno anem a pams.

Us vaig a presentar la gent que ens acull pq cadascu s'haura fet la seva imatge. Com deia algu anteriorment el nostre contacte es en Bertrand, un escolapi de 36 anyets de Senegal, que estara a Cote d'Ivoire durant tres anys, ara en porta un, i que la seva missio es animar i muntar coses pel jovent i pels infants i creiem q ho fa molt b!!!! Les colonies les ha muntat ell i d'ell depenen.

Despres tenim a l'Agustin ni idea de ledat i diria que es daqui, no tenim massa contacte amb ell. Pertant no he pogut dir si darrera laparença de persona que no li falta de res, hi ha alguna cosa mes. edat té 34 anys.

Despres esta el Joseph, amb ell podem parlar angles i potser cada cop es una mica mes proper. En Joseph és de Dakar (Senegal) i ell durant l'any viu a Abidjan, ara esta de vacances. Pero de vacances,vacances,... no com nosaltres q no parem de fer hores extres :-) edat diria q quaranta i pocs.

Despres esta en Sergi o aixi li diem nosaltres, tb del pais i té 33 anys. Va fent la seva i entra q sovint porta els cascos posats i que no parlem lidioma doncs molt contacte tampoc hem tingut.

Falta el jefe de la casa, q no el coneixerem pq ha marxat de vacances al seu pais, Italia.

El mes simpatic, proper, i mega atent es en JB Jean Baptist, el cuiner!!!! Aquest es maquissim i ens cuina cada dia de diumenge.... fa uns guisaaaaaaaaats qqqqqqqqqqqq ....

Doncs aquests son els nostres companys de casa. Cal dir que no ens falta de res i tots ens tracten molt b!!! La casa la teniu a les fotos i algun dells tb.
Be el que si que ens falta ara es aigua;Ahir tot Daloa es va quedar sense i la previsio es que no n'hi hagi fins daki 4 dies. ueeeeee... pa d problem pUr mua.

Ahir vem tenir festa de lesplai, perque era lAssumpcio i les monges de lassumpcio celebraven q fa 50 anys q van arribar a lafrica occidental. la festa va ser gran, va venir gent, la majoria mongetes amb abit o habit lila (sera abit) de Benin,Togo,Burkina, Niger, i algunes europees. Alhora 3 delles feien els vots perpetus. La suma de tot aixo va implicar la missa de mes 4 hores. A la tarda vem anar al seu cole a dinar i a veure representacions de les antigues alumnes. Ara ja dones grans.

I avuiiiiiiiiii.... vaia rotllo q porto.... ara quan sortin de missa tenim reunio de monis o monos q diuen aqui, per preparar les activitats de dilluns i aquesta tarda continuem amb les olimpiades, toca futbol i handol. Els nens fan una cosa i les nenes una atlra; grrrrrrrrrr :-)

Una activitat que va ser molt interessant va ser lexcurio a una fabrica de fusta amb tots els nanos. Interessant pq pel cami vem descobrir parts de Daloa q no haviem vist, i vem veure barris una mica mes pobres. Es xulo i mes ho dhauria ser pels nanos veure convertir un tronc que va passant per diferents maquines i cintes en un taulo recta i polit. I la sortida ens va anar b tb per moure'ns una mica, q no fer res dexercici i no us podeu imaginar com mengem.

Ho deixo aki... he de deixar coses pq les puguin explicar la resta i a part vaig a despertar el personal q hem desmorzar.... mira ara sento soroll...

Molts peeeeeeetons a tothom.

Vaig a penjar alguna foto mes!

5 comentaris:

Sergi ha dit...

Epp acabem de tornar de vacances (Seulement une semaine a Ordesa -fantastic!!)i com estic solet a la feina m'he posat a rellegir el blog.

Cada vegada que llegueixo algun dels comentaris em vaig fent una idea mes precisa dels nens, companys, la casa, el vostre dia a dia.. La imaginació es una eina potent, però està clar que viure aquesta experiència fa que torneu a ferla servir tal i com ho fan els nens de la colònia.

M'encanten les fotos!! M'encanta que la gent no porti rellotge! i m'encanta l'himne!

10^99 abraçades.
Sergi.

lnita ha dit...

genial les fotos!!
petonetes

Anònim ha dit...

Aquest horari de "monos" em resulta molt familiar, pero pel que veig ho teniu molt mes ben montat.

Just avui m he posat al dia de totes les entrades. Osti els relats de la Isabel em fan venir al cap molts records.

Aquestes colonies tenen molt bona pinta, segur que els nens s ho passen de conya. Vinga nois, acabeu de repartir molta alegria per aquests mons, que no trobarem mai gent tant agraida.

Salut!!!

Jordi

Anònim ha dit...

Bones!!!!
Ara torno de vacances i m'estava posant al dia amb el blog, però encara em queda feina. Sembla intensa l'activitat per allà!!
Bueno, que continui tot tan bé i que disfruteu molt :-)
petons a tots.
Encarni

Sara Arjona ha dit...

Holooo!!

Ostres Annita!! Sí que t'inspires de bon matí!! Com t'has currat la mega-descripció de les persones amb les esteu compartint aquesta experiència... Mooolaaaa!!! Ara bé, li haurem de fer pam-pam al cul al JB per cuidar-vos i cuinar-vos tan bé!! A veure si us haurem d'anar a recollir d'allà de tan bé com us estan cuidant!!!

Per cert, m'ha encantat la descripció tan detallada de la Marta i m'ha posat els pèls de punta els comentaris de la Isabel!! Mil gràcies a totes dues per les vostres aportacions!!!

Bezos i abrasos per tothom (ja li fareu arribar a tots i cadascun dels nens del campament, jejeje)!!

Sara

Publica un comentari a l'entrada