header-photo

Petit incis

mmmm k xulo quan de missatge! merciiiiiiiii
Abans que arribi la resta de grupU a explicar-vos tot lo b que estem, lo molt guapos que son la canalla i lo cansadets que anem, us vull explicar ben rapid la meva primera liada.

El dimecres al mati haviem quedat a laeoroport a les 11 am. els meus pares a les 10 am em trucaven dient que eren sota a casa i que no tenien claus per obrir el parking aixi ke vaig baixar a obrir, i resulta que quan era a lascensor me nadono k he deixat les claus darrera al pany !!!!aaaaahhhhhhh habia kedat al cap duna hora i mhavia kedat tancada fora a casa amb la documentacio i motxilla dins i sense poder obrir pq les claus estaven posades per dins!!!!!!!! oleeeeeeeeeeeeeeeee

I ara, (crec k s'ho mereixen)una mica de propaganda.
Si sou tirant a despistats feu-vos del RACC.

Com podeu veure vaig arribar a temps. Ho deixo aqui i ara us expliquem lo important!!!!!!

1 comentaris:

Toni Macià ha dit...

Anna com es nota que som familia!!
Jo pensaba que nomes em passaben a mi aquests coses!!! ;-D
Això si sempre tot ens acaba sonrtin bé!

Per cert em feu molta enveja!! pero aquest cap de setmana me'n vaig a la India! Haurem de fer competició de fotos!

Toni M.

Petons i abraçades!

Publica un comentari a l'entrada