header-photo

Cuinant torrijas a costa dIvori...

eun pe surrealist!!!!!! (aixi va el meu frances)

M'acabo d'escapar de la cuina per venir a actualitzar el blog, q ara feia dies q no deia res. Avui es el tipic dia que cuinen els de fora, es a dir nosaltres, i aquest cop no es truita de patates, ni pa amb tomaquet ni botifarra amb mongetes. El menu es paella ( en jordi fa estona q s'hi baralla), porra, tipica dandalucia (una mena de romesco que ja ens ha fet algun cop l'Isa) i de postres m'ha tocat fer torrijas. Sense haver-ne fet mai i menjat nomes un cop. Pero crec que han quedat prou bones. La Marta ens fa de pinxe a tots i la Rachel la tenim a la pelu, una monitora i una nena de la colonia li estan fotent unes quantes trenetes al cap. (acaba darribar amb 27 trenetes)

I coooooom va tot????? doncs b b....

Ahir vem anar a sopar amb l'Andrea, un informatic italia q porta dos anys a Daloa coordinant un projecte d'alfabetitzacio de nens i adults d'una ong italiana, i que es vei nostre. I amb l'Adela una noia italiana tb, que treballa a la ONU i q ara esta a cote divori per donar suport a les eleccions que hi ha al novembre. Ens va explicar que el juny havia acabat la segona fase per inscriures i obtenir un dni. Es a dir per censar-se doncs fins ara encara no existia cens. El problema pero es que hi ha el proces parat per falta de diners. ( si es que ho vaig entendre be) els treballadors fan vaga pq no cobren. ( http://news.abidjan.net/h/340687.html )

Geeeeeeeeeeent a nosaltres nomes ens queden dos dies de colonies.!!!! El diumenge ja acabem amb una festa on fins i tot hi assisteixen els pares. Ja us explicarem.

Anem a sopar el nostre sopar aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh hem convidat el cuiner que de fet es per qui ho fem. El JB !!!!

jaja va marxo q la resta ja stan cridant eiiiiii la Malaronee.... jo com q no es dimecres no m'he de pendre el Laiam. Alaaaa fins la proxxxeeeeeeeeeeent.

A per cert avui les nenes Isa,Raquel i jo mateixa hem pogut anar de mercadillo, hem fet campana de les colonies per comprar el sopar i ha valgut molt la pena.

marxooooooooooooooooo ja deuen haver beneit i tot

petonts i molts recooooooooooooords q tothom.

2 comentaris:

Sara Arjona ha dit...

Holoo!
Li va agradar el sopar al JB? Estic convençuda de que tant la paella com la porra estaven bones... però amb les teves torrijes no ho tinc tan clar... jejeje!
Què fort l'exemple que esteu donant als nens fent campana per anar al mercadillo!! Espero que el model a seguir per ells siguin el Jordi i la Marta!! :D
Bezos, abrasos i aprofiteu el màxim els dies que us queden!
Sara

Anònim ha dit...

Anna que fuerte... tu de compras!!! Ja saps qui farà els postres al proper sopar no? jejeje

molts records per tots, i aprofiteu, que ja s'acaba!!

MªCarme

Publica un comentari a l'entrada