header-photo

El grupU

Pels que encara no ens coneixeu a tots, aquestes som les personetes del grup.
D'esquerra a dreta som l'Anna (la patosa, ja porta un morat), l'Isa (la "chava", aaaaamb laaaa mààààààààà endins...), la Rakel (la que no deixa dormir perquè no calla), la Marta (la menja cartilegs, nyam nyam bon profit), en Bertrand (el nen gran) i en Jordi (el figurin de Tintin).
Aquest som el grup que donem mil voltes a les coses. Ara bé, en decidir el nom del nostre grup hem coincidit a la primera.

5 comentaris:

Laura ha dit...

Tinc entès que hi ha algú de Vic, no??? Aquí teniu uns lectors fidels de la Plana. ;)

Anònim ha dit...

jelou!!!!! no necessiteu pas una farmacèutica?????
vaig seguint les vostres aventures... i veig que us cuiden moooolt bé ! Caram ja m'ho explicareu en person!!!

Anna! també "se ma mort" el microones!!! i m'escalfo la llet amb pot jejeje... Que toqueu la guitarra?

Doncs que acabi d'anar tot molt bé.

Petooons

MªCarme ( alias La Farma )

Marta ha dit...

Esteu ESTUPENDUS en aquesta foto de "GRUPU" jejeje
Llegint el vostre bloc es respira molt bon rotllo....Quina enveja....Sana, es clar!!!
Petonets a tots...
Anna Houses...a veure si aprens a fer un pentinat d'aquests "a lo Afro" ...jo em presto perquè practiquis amb els meus cabells rinxolats!!!!

Apali...colla pesigolla, una abraçada i a continuar disfrutant!!!!!

Sara Arjona ha dit...

Holoo!
Caram!! Per fi una foto de grup!! Quin goig que feu tots amb la floreta!!
Annita, ja ens explicaràs com t'has fet el morat!! ;D
Bezos i abrasos des del meu Santvi!
Sara

Anònim ha dit...

Hola guap@s!

Creo que os queda poco de aventura, pero disfrutad este poco tiempo!! la verdad es que entran ganas de acompañaros ahí para ayudar. Seguid haciendolo con esas ganas que da gusto leeros!

Por cierto, que guapa es la chica esta...como se llama? Isa!! Quiero tu telefono ya!! jaja

Un abrazo desde Costa Rica! Pura Vida!

Publica un comentari a l'entrada